Сервіс
Якщо на придбаному товарі є дефект
- Потрібно передати покупку в офіційний сервісний центр інтернет-магазину Armytek-market. Зробити це можна за допомогою представника магазину аrmytek-market.
- Сервісний центр безкоштовно здійснює діагностику виробу. Після видається одне з трьох можливих висновків:
- на товарі не виявлено механічних пошкоджень (потертості анодування не береться до уваги). Виріб підлягає гарантійному ремонту, і сервісний центр береться його провести;
- на товарі немає механічних пошкоджень, і ремонту він не підлягає. У цьому випадку клієнт пред'являє покупку разом з висновком Сервісного центру та іншими документами в магазин. Магазин здійснює обмін придбаного виробу на інший, або повертає споживачеві гроші, витрачені на покупку.
- на товарі є явні сліди застосування не за призначенням. У цьому випадку гарантія не діє, і такий товар не підлягає обміну або поверненню.
Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування проводиться тільки після відправки фото, на якому видно стан товару, на нашу електронну пошту: service@armytek-market.com.ua.
Гарантійний ремонт, обмін та /або повернення виробу неналежної якості
Якщо протягом періоду, на який поширюється гарантія, товар виходить з ладу з вини виробника, і не підлягає ремонту, магазин змінює виріб на інший аналогічний. Також магазин може повернути покупцеві гроші за товар.
Щоб скористатися цією можливістю, клієнт зобов'язаний надати:
- гарантійний талон;
- виріб з повною його комплектацією;
- документ, який підтверджує факт оплати.
Безкоштовне гарантійне обслуговування:
- Всі товари, що реалізуються в магазині, мають певний термін гарантії, що залежить від гарантійної політики виробника. Гарантія на ліхтарі - 10 років.
- Гарантія буває двох видів:» Офіційна гарантія фірми «або»гарантійний талон магазину".
Платний післягарантійний сервіс
- Після закінчення Періоду дії гарантії, а також, коли товар зняли з гарантії через недотримання правил експлуатації, можливий платний післягарантійний ремонт і сервіс для ліхтарів Armytek
- Сервіс здійснює наступні види ремонту:
- Заміна світлодіода
- Заміна скла
- Заміна драйвера
- Заміна головної частини ліхтаря
- Заміна рефлектора
- Заміна касети для елементів живлення
- Заміна кабелю
- Усунення наслідків протікання батарейок
- Заміна власників налобних ліхтарів
- Заміна кілець ущільнювачів
- Заміна акумулятора
Перевірка комплектності виробу
- Перевірка комплектності Товару і огляд на предмет дефектів повинні проводитися в присутності клієнта при передачі замовлення кур'єром або на складі транспортної компанії.
- Комплектність товару визначається його описом або керівництвом по використанню. Можливі випадки відмінності комплектації від описаної в інструкції, оскільки іноді виробник змінює її без попередження і без позначки в керівництві.
- Якщо комплектація відрізняється від заявленої з вини магазину, то таке упущення буде усунуто.
Центри сервісу визначають:
- чи є на виробі дефекти;
- чи можна ці дефекти усунути;
- чи можна усунути дефекти за 14 днів;
- користувалися товаром чи ні.
Рішення Сервісного центру визначає, яка стаття закону» Про захист прав споживачів " діє по відношенню до товару.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- товар не був придбаний в магазині Аrmytek-market;
- виріб застосовували не за призначенням;
- термін дії гарантії закінчився.